Thursday 3 May 2012

BERSHIT 3.0: calar Imej Negara

Pertanyaan daripada seorang Rakan dari Negara lain buat aku tersentak sejenak, Adakah Negara ku tidak aman lagi??? apabila melihat tentang Perhimpunan Bersih 3.0, keganasan dan huru hara yang ditimbulkan oleh puak - puak Pembangkang, pada 28 April 2012, memang mengambarkan Negara kita tidak seaman yang dulu. Sebagai seorang Rakyat Malaysia, saya sangat sedih melihat apa yang berlaku. Demonstarsi Jalanan kerap berlaku. Inikah gambaran yang ingin kita tonjolkan??? apakah kita harus memilih pemimpin yang mengarahkan Rusuhan Bersih 3.0 seperti dalam paparan Video di bawah:- APakah kita ingin penyokong yang hilang perikemanusiaan seperti di bawah:-
Aku inginkan sebuah Negara yang aman..aku tidak perlu pemimpin pembangkang yang mengunakan pendekatan Anwar's Reverse Pyshology (ARP) untuk salahkan Polis. sama seperti "Baling Batu sembunyi Tangan. Aku mengharapkan agar mereka yang terlibat dengan Perhimpunan BERSIH 3.0 akan dihadapkan ke Mahkamah dan diambil tindakankan kerana telah melanggar syarat2 Demonstrasi Aman yang telah diluluskan. Mereka Penderhaka dan Pengkhianat kepada Bangsa, Agama dan Negara. Kenapa Perlu dibiarkan berpanjangan? Mereka banyak menimbulkan Huru Hara, Keruntuhan Akhlak dan Imej kepada Negara Kita.

No comments:

Post a Comment